نتایج یک بررسی در فرانسه نشان می دهد که به رغم تنوع رسانه ها و ظهور فناوری های روز، فرانسویان کماکان به استفاده از رادیو به عنوان یک رسانه مطلوب ادامه می دهند.

نتایج یک بررسی در فرانسه نشان می دهد که به رغم تنوع رسانه ها و ظهور فناوری های روز، فرانسویان کماکان به استفاده از رادیو به عنوان یک رسانه مطلوب ادامه می دهند. "شورای عالی سمعی و بصری فرانسه" در همین خصوص یک بررسی انجام داده که نتایج آن حاکی است که ۷۳ درصد فرانسویان دست کم سه بار در هفته رادیو گوش می کنند و ۲۶ درصد این کار را از طریق اینترنت یا موبایل انجام می دهند.

بر اساس نتایج همین بررسی رادیو نخستین رسانه ای است که در صبح ها مورد استفاده فرانسویان قرار می گیرد. این نسبت در مورد تلویزیون ۲۱ درصد و در مورد اینترنت ۱۳ درصد می باشد. "ایو دل فرات"، دبیر کل شورای عالی سمعی و بصری فرانسه می گوید: از نظر ۵۷ درصد فرانسویان رادیو بهترین رسانه در حوزه موسیقی و از نظر ۴۲ درصد نیز بهترین رسانه در حوزه خبر می باشد.

به این ترتیب رادیو امروز به عنوان یکی از گرایشات جدید جوانان مبدل گردیده است،البته غالب جوانان از امکانات دیگری در حوزه مجازی و اینترنت نیز برخوردار هستند. حدود ۶۵ درصد آن ها قبل از هر چیز از رادیو برای شنیدن موسیقی و ۵۳ درصد برای آشنایی با هنرمندان و خوانندگان جدید استفاده می کنند.

کد خبر 983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =